Σελίδες

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ

Καλημέρα... καλημέρα σε όλα τα καλά παιδιά και φίλες bloger
Καλώς να έρθει και ο μήνας που αρχίζει από αύριο με μια υπέροχη αργία ή απεργία....
Καιρός να ανανεωθούμε να βγούμε στην εξοχή να φάμε να πιούμε και να φτιάξουμε Πρωτομαγιατικο στεφάνι...
Εγώ θέλω να σας δείξω κάποια σκουλαρίκια που εχω φτιάξει απο ανακυκλώσιμα υλικά κυρίως χρησιμοποιώ πλαστικό υλικό ελαφρύ και αρκετά καλοκαιρινό μαζί με χάντρες, πέτρες και βαμμένα στο χέρι.




Και μια αγκαλιά λουλούδια-ήλιο και λιβάδι (απο τον google) για το μήνα που έρχεται. Πολλά- πολλά φιλιά!!!



5 σχόλια:

  1. Πολ πρωτότυπα και όμορφα τα κοσμήματα σου Γιάννα μου!!!!!!
    Φιλάκια στα λουκουμάκια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΩΩ!!!είναι φανταστικά ,φίλη μου τα σκουλαρίκια σου ,μπράβο!!
    Καλή Πρωτομαγια να περάσεις καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα σου
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Πολύ όμορφα τα κοσμήματα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιδιαίτερα τα κοσμήματά σου, Γιάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή