Σελίδες

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Αλλάζω τα παλιά μου παπούτσια

Καλοκαιράκι λοιπόν ξέγνοιαστο για πολλούς και φυσικά περίοδος διακοπών.
Ενώ εγώ το Καλοκαίρι έχω περισσότερη δουλειά και περιμένω τον Χειμώνα για λίγη ξεκούραση.
 Τον λίγο ελεύθερο χρόνο που απομένει ασχολούμαι με διάφορες κατασκευές. 

Στην ντουλάπα μου είχα ένα παλιό ζευγάρι δερμάτινα πέδιλα σε στυλ πλατφόρμα σε ανοικτό γκρι χρώμα


Πήρα επίσης ένα ζευγάρι ανατομικούς πάτους, μια παλιά βαμβακερή φουστίτσα και βενζινόκολλα.


Κάλυψα τους πάτους με το ύφασμα και τους κόλλησα με βενζινόκολλα στο κάτω μέρος του παπουτσιού.


Πήρα μαρκαδόρους και χρώματα για ύφασμα σε γκρι, κίτρινο και μωβ και έτοιμα τα καινούργια μου πέδιλα.





Γενικά μου αρέσει πολύ η ζωγραφική σε ύφασμα. Μπορούμε να αλλάξουμε τα ρούχα μας, τα παπούτσια, τα καπέλα κ.τ.λ. Τα χρώματα για ύφασμα σταθεροποιούνται συνήθως με το σιδέρωμα αφού στεγνώσουν, και δεν ξεβάφουν. Ότι πρέπει για καλοκαιρινές αλλαγές.
Φιλιά πολλά και καλό Καλοκαίρι σε όλους.  


11 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα !!!!!!!!Τί απίστευτη μεταμόρφωση !!
    Σαν καινούργια έγιναν !!!!!Αφού κάνω μια βόλτα στο blog σου θα πάω να ψάξω στην παπουτσοθήκη !!!!!
    Υπέροχη ιδέα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγιναν φανταστικά. Καιρός να ανακυκλώσουμε τα παπούτσια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Supper!!! Έχω ένα με δυο ζευγάρια που θέλουν αλλαγή!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!Τέλεια τα έκανες!!!!Τόσο μοναδικά!!!!Είσαι απίστευτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανη η μεταμόρφωση!!! Μπράβο σου, Γιάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική μεταμόρφωση!!!
    Μπράβο!!!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρέλλα έγιναν μετά την μεταμόρφωση!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!
    ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
    ΚΑΠΟΥ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΣΠΡΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΑ!!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικά φανταστικότατα!!πολύ καλύτερα από πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή