Σελίδες

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

Δεν υπάρχει ποιο ωραία γιορτή από τα Χριστούγεννα
(ακόμα και σε αυτή την άθλια εποχή που ζούμε ) ειδικά για τα παιδιά αλλά και για όλους όσους αισθάνονται παιδιά.
Για εκατομμύρια ανθρώπους ένας θησαυρός παραδόσεων, δέντρο, κάρτες, δώρα,
μελομακάρονα, κουραμπιέδες, ευχές και φυσικά ατέλειωτα ψώνια.
Είμαστε στα μέσα Νοέμβρη και οι προετοιμασίες έχουν αρχίσει.
Τα μαγαζιά έχουν γεμίσει χριστουγεννιάτικα στολίδια και δώρα και όλοι μας σιγά σιγά  μπαίνουμε στο κλίμα της εποχής.
Φυσικά για όλους εμάς που μας αρέσουν οι κατασκευές η καλλίτερη μας!!!
Αυτές τις μέρες έχω συνεχώς στο μυαλό μου,
χρώματα, χρυσόσκονες, Τον  Άγιο Βασίλη, τάρανδους, καλικάντζαρους, αστέρια, χιονισμένα σπιτάκια.
Θέλω να σας δείξω μια φωτογραφία, που είχα τραβήξει πριν δυο χρόνια σε ένα ταξίδι μου στην Σιγκαπούρη τέτοια εποχή.

Στο πάρκο της πόλης τα παιδάκια στόλιζαν δέντρα με ανακυκλώσιμα υλικά.
Κατά αρχάς ένα μπράβο στα παιδιά και στους δασκάλους τους
και το μήνυμα είναι απλό:
 Μπορούμε με απλά καθημερινά υλικά τα οποία έχουμε στο σπίτι μας, να δημιουργήσουμε, να απασχολήσουμε  ευχάριστα τα παιδιά μας, να γεμίσουμε τον ελεύθερο χρόνο μας
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους, όμορφο και δημιουργικό!!!


3 σχόλια:

  1. Μπράβο Γιάννα, πολύ όμορφη ιδέα, ανακυκλώσιμα στολίδια δένδρου!!απίθανα! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννα μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι πολύ όμορφο!!!!Μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις και σίγουρα θα τα λέμε!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή