Σελίδες

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

"ΠΑΛΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ"

Την Παρασκευή 18-5-2012 πραγματοποιηθήκαν τα εγκαίνια της έκθεσης με θέμα «παλιά συρτάρια» .
 Γυναίκες  blogger  από όλη την Ελλάδα ενωθήκαμε σε μια ιδέα της κυρίας Ρένας Χριστοδούλου
δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου από την Θεσσαλονικη.
 
 Μια παράσταση, ένα θέμα, μια ιδέα μέσα σε παλιά συρτάρια.
 Ανοίξαμε το συρτάρι της φαντασίας μας και εικόνες από τη ζωή, τη φύση, τα παιχνίδια, τα παραμύθια, τα παιδικά χρόνια αλλά και τις σκέψεις και τα όνειρα μας πήραν σάρκα και οστά.
Οι δημιουργίες μας παρουσιάζονται στην έκθεση «παλιά συρτάρια» που φιλοξενείτε στην Μονή Λαζαριστών στην Θεσσαλονίκη έως τις 25 Μαΐου.
(ώρες λειτουργίας από 17:30-21:30).
Τα έσοδα από την πώληση των συρταριών θα διατεθούν
στο σύλλογο καρκινοπαθών Μακεδονίας-Θράκης.
Όσοι δεν μπορείτε να επισκεφτείτε την έκθεση μπορείτε να δείτε φωτογραφίες στο
Με το τέλος της έκθεσης το ταξίδι συνεχίζετε. Συλλέγουμε ιδέες, καταστρώνουμε σχέδια για τα  συρτάρια της επόμενης χρονιάς.
 Και φυσικά η Ρένα μας έχει υποσχεθεί και νέα πρόσκληση. Αναμένουμε μα αγωνία……
   


4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια σε όλες όσες συμμετείχαν!!!Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι ειναι κοριτσι..παμε για αλλα τωρα..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΤΟΙΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ανάρτηση που έκανες Γιάννα μου!!! Είμαι κι εγώ πολύ σίγουρη πως η επόμενη ιδέα θα μας ξετρελάνει όλους!!!! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή