Σελίδες

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Τικ-τακ...Τικ-τακ

Κορίτσια σιγά-σιγά να έρθει η Άνοιξη...την περιμένω πως και πως...
ο φετινός Χειμώνας μας έχει κουράσει πραγματικά και αυτό διότι βρέχει ασταμάτητα....(εδώ στην Ηγουμενίτσα ) δεν ξέρω για άλλες περιοχές... Αυτά για τον καιρό...

Λοιπόν γύρω στις αρχές του χρόνου λάβαμε μια νέα πρόσκληση πρόκληση από τις μελισσούλες http://xrysomelisses.blogspot.com/  για να φτιάξουμε ρολόγια για καλό σκοπό...Τότε σκέφτηκα αυτή η πρόσκληση πραγματικά είναι υπέροχη διότι τα ρολόγια είναι η αδυναμία μου ως κατασκευή. Το πρόβλημα είναι ίσως λίγο με τον μηχανισμό, ειδικά για εμάς στην επαρχία δεν είναι και τόσο εύκολο να αγοράσουμε καινούργιο. Αν ξέρει κάποια κοπέλα από που μπορούμε να προμηθευτούμε θα ήθελα να μου πει.

Εγώ έχω έτοιμο ρολογάκι βιτρώ...


Είναι φτιαγμένο από γυαλί κομένο ένα ένα κομμάτι και ζωγραφισμένο στο χέρι με τα αγαπημένα μου  χρώματα που τα χρησιμοποιώ σε πάρα πολλές κατασκευές. Τα  βερνίκια για τα νύχια...οζα που λένε και στην βόρεια Ελλάδα. Για τον μηχανισμό χρησιμοποίησα ένα παλιό διαφημιστικό ρολόι που είχα στην αποθήκη.
 Ελπίζω να σας αρέσει!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!  

12 σχόλια:

  1. τι όμορφες κατασκευές είναι αυτές!!!!!δεν κατεβαίνεις ποτέ και προς τα κάτω καλέ;;
    εδώ έχουμε καλοκαιράκι!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΨΕΣ ΜΕ ΟΖΕΣ;
    ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικό!!!! Πανέμορφο!!!! Μου αρέσει πολύ και το σχέδιο και τα χρώματά του! Είσαι καταπληκτική, μπράβο Γιάννα μου! Και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σου περί της μηχανής! Θα το λάβω υπόψην την επόμενη φορά! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφο πολύ το ρολόι και είναι το πρώτο που βλέπω σε βιτρό!! Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το βιτρό ρολόι σου... καταπληκτικά χρώματα!!!! Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννα καλημέρα, είμαι η Μαρία από τις Χρυσομέλισσες!
    Σήμερα το πρωί ήρθε ένα πουλάκι στο μπαλκόνι μου και μου χτύπησε το τζάμι!
    Τικ τάκ μου λέει, ένα ρολογάκι σε περιμένει! Τρέχα να το πάρεις!
    Και έτρεξα κι εγώ, έφθασα γρήγορα όμως Ηγουμενίτσα δεν μπορείς να πεις!
    Σ ευχαριστούμε πολύ πολύ, είναι πάρα πολύ όμορφο, το βιτρώ το λατρεύω αλλά δεν κατάφερα να το μάθω ποτέ!
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφα πράγματα!
    Μέλισσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα χρώματα του ρολογιού σου!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΏΜΑΤΑ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το ρολόι σου !!!!!!!!!!!! και τα χρώματα που διάλεξες τέλεια.
    Χάρηκα που σε βρήκα...... Φιλάκι πολλά !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τα πιο όμορφα ρολόγια που έχω δει!!!!Τα χρώματα είναι υπέροχα!!!Μπράβο Γιάννα κάνεις εξαιρετική δουλειά!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή